Condicions de Compra per a l'Ús del TPV per al Pagament de Matrícules

  1. Objecte: Aquest document estableix les condicions generals per a l'ús del terminal punt de venda (TPV) de l'institut per al pagament de les matrícules dels estudis.
  2. Acceptació de les Condicions: L'ús del TPV per realitzar pagaments implica l'acceptació plena i sense reserves de totes i cadascuna de les presents condicions generals.
  3. Modalitat de Pagament: El TPV accepta pagaments amb targetes de crèdit i dèbit dels principals operadors financers. El pagament es considerarà efectuat en el moment en què es rebi la confirmació de l'operació per part de l'entitat bancària.
  4. Import del Pagament: L'import a pagar serà el corresponent a la matrícula dels estudis segons les tarifes oficials de l'institut, que poden incloure taxes i altres conceptes relacionats.
  5. Seguretat en els Pagaments: L'institut garanteix que les transaccions realitzades a través del TPV es realitzen en un entorn segur. Les dades de les targetes no són emmagatzemades ni manipulades per l'institut, sinó gestionades directament per l'entitat bancària a través d'un sistema de pagament segur.
  6. Confirmació de Pagament: Un cop realitzat el pagament, l'usuari rebrà un justificant que podrà ser lliurat en format paper o electrònic, segons la modalitat triada. Aquest justificant servirà com a prova de la transacció efectuada.
  7. Política de Cancel·lació i Reemborsament: En cas de cancel·lació de la matrícula, l'usuari podrà sol·licitar el reemborsament de l'import pagat d'acord amb les polítiques de reemborsament establertes per l'institut. Les sol·licituds de reemborsament han de ser tramitades a través de la secretaria de l'institut, i seran retornades pel mateix mètode en que s'ha efectuat el pagament. No es permetrà reembossament un cop formalitzada la matrícula.
  8. Responsabilitat de l'Usuari: L'usuari és responsable de la veracitat i exactitud de les dades proporcionades per al pagament. L'institut no es fa responsable dels errors derivats de dades incorrectes proporcionades per l'usuari.
  9. Protecció de Dades: Les dades personals recollides durant el procés de pagament seran tractades d'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades. Per a més informació, consulteu la política de privacitat de l'institut. Aquestes dades seran conservades mentre duri la relació d'alumne amb l'institut.
  10. Modificació de les Condicions: L'institut es reserva el dret de modificar aquestes condicions en qualsevol moment. Les modificacions seran degudament comunicades als usuaris i entraran en vigor a partir de la data de la seva publicació.
  11. Legislació Aplicable i Jurisdicció: Aquestes condicions es regeixen per la legislació espanyola. Per a qualsevol controvèrsia que pugui sorgir de la interpretació o aplicació d'aquestes condicions, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat on es troba l'institut, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que els pogués correspondre.
  12. Cookies: Aquest web no utilitza cookies.

Contacte

Per a qualsevol dubte o consulta sobre aquestes condicions, podeu posar-vos en contacte amb la secretaria de l'institut a través dels canals habituals.

Aquestes condicions han estat redactades per garantir la transparència i seguretat en el procés de pagament de les matrícules a través del TPV de l'institut. Recomanem als usuaris llegir-les detingudament abans de realitzar qualsevol transacció.